Content marketing-ul este astăzi o strategie preferată de multe business-uri, indiferent de domeniu, datorită creșterii nevoii de conținut relevant pentru a înlesni interacțiunea cu clienții. Companiile românești investesc și ele tot mai mult în crearea de conținut și am vrut să aflăm care sunt tendințele pe piața locală.

În colaborare cu agenția de inbound marketing Beans United, am realizat un studiu despre content marketing în România, la care au participat peste 200 de companii. Studiul este printre singurele de acest fel realizate la noi și este util tuturor celor care vor să înțeleagă piața locală mai bine. Am centralizat rezultatele într-un e-book din care poți afla:

  • Tactici de content marketing utilizate de companiile românești
  • Principalele obiective de content marketing
  • Strategii preferate de generare de conținut
  • Platforme de content sau social media utilizate
  • Resurse alocate content marketingului
  • Rezultate obținute
  • Metodologii de măsurare a eficienței conținutului publicat
  • Provocări și oportunități pentru specialiștii de content marketing

Înscrie-te la newsletterul WeContent pentru a primi e-book-ul gratuit!